نـابــــــ "بیداری اندیشه "

یا حسین فرماندهی از آن توست ...

کربلا شب جمعه حرم یار یه چیز دیگه اس

 

 

 

 

بفرمایید اینم از خلاصه صوتی مداحی ؛

کربلا شب جمعه حرم یار یه چیز دیگه اس
کربلا شب جمعه اولین بار یه چیز دیگه اس
حرم خزون نکن بهارمون را
بازم بهم نزن قرارمون را
یکی میسوزه تو هیئت هر هفته
هنوز یک دفه کربلا نرفته
یکی چند دفه رفته میخواد دوباره
بیاد سر رو ضریح تو بزاره


بخدا روضه هاتو دوست دارم
بخدا کربلاتو دوست دارم
کربلاچه غروبی چه شوری چه سوز و آهی
کربلا چه هوایی چه جنونی چه بارگاهی
کربلا چه غروبی چه اذونی چه سوز و آهی
دلم چته چطور آروم میگیری
چرا همش میگی میخوای بمیری
دلم چند ساله که میگه غلامت
آقا چند دفه داد جواب سلامم
اگه دل منو میشکنه لیلی
میخواد بگه که دوستم داره خیلی

 

 

پ ن : دوستان دعا برای فرج یوسف زهرا (عج) را فراموش نکنیم خواهشا ؛ تعجیل در فرج امام غریبی که تاوان امت نالایق خویش را قرن هاست می دهد حذف حداقل یک گناه و خودسازی + جامعه سازی و صلوات ...

التماس دعا نوشت :

اللهـــم الرزقنـــا زیـــارت الحسیــن بن علــی (ع)

اللهـــم الرزقنـــا شهــادت فــی سبیــلک

 

 

۲ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
مجنون الرقیه
۲۱ شهریور ۱۴:۵۸
کد آهنگ پشواز همراه اول این کار رو می دونید!؟؟

پاسخ :

سلام
متاسفانه خیر...
محمد
۰۶ آبان ۱۹:۴۷
سلام عالی می خونه ولی برا من دانلود نمیشه

پاسخ :

علیک سلام
چک کردم مشکلی نداشت ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
امام علی (ع):
هرکس به وقت یاری رهبرش در خواب باشد؛
زیر لگد دشمن بیدار می شود .(غررالحکم ص -422)

امام خامنه ای : بصیرت یعنی اینکه بدانیم :
شمری که از حسین (ع) سر برید ؛ همان جانباز صفین است که تا مرز شهادت پیش رفت .

شهید آوینی : اهل کوفه نبودن یعنی اینکه بدانیم:
""تا حسین (ع) نیامده ولی امر مسلم بن عقیل است...""


لبیک یا امام خامنه ای لبیک یا امام حسین (ع) است.
نویسندگان
پیوندها
طراحی شده توسط رضا