نـابــــــ "بیداری اندیشه "

یا حسین فرماندهی از آن توست ...

زمانیکه شیطان با ابزارهای نوین می آید ...


 دلـــــنوشـــــــته ی یکی از دوستان

اول راه بودیم ...

گفتن فضای مجازی !

گفتن شده ابزار تبلیغاتی دشمن!

بچه مذهبی ها عقب نمونید!

" آنقدر صفحه بسازید و مطلب نشر دهید و دینتان را به عالم نشان دهید که آنها عقب بکشند "

اما چه شد؟!

کم کم صفحه های عقیدتی خصوصی شد ..

کم کم عکس های شخصی

کم کم " اشتراک زندگی خصوصی " با همه ...

کم کم "خواهر"

"برادر"

"خواهر عزیزم"

"برادر گلم" ...

کم کم بچه مذهبی ها "کم حیا" شدند ...

کم کم شوخی با نامحرم ...

کم کم دایرکت

کم کم چت ..

مگه جایی که فقط تو باشی و نامحرم ، نفر سوم شیطون نیست؟... فکر کن !

کم کم دشمن ها به اهدافشون رسیدن 

کم کم...

علیکم بانفسکم !

آقا پسر مذهبی !

برادر من!

حداقل روی اهداف نفسانی خودت 

پوشش دین و جذب حداکثری نذار!

خانم چادری!

آقایی که با دیدن عکست که اتفاقا توشم باحجابی،

میگه خدا حفظت کنه 

میگه چادر بهت میاد!

اون زیر پست بدحجابم می نویسه که چی بهش میاد ...

آی پسر و دختر مذهبی !

نکنه منتظری شیطون با نیرنگ پارتی و شماره دادن و دور دور کردن بیاد 

سراغت؟!

تو هم با افتخار احساس کنی چقدر مومنی!

نخیر ... برای امثال ما ، از این جاها شروع میشه 

که کمتر احساس گناه کنیم 

که کم کم از راه بدر بشیم...

به یه جایی می رسی ، می بینی 

دیگه "اشک" نداری 

حال نماز و دعا نداری 

دیگه اصلا نماز شب کیلویی چند؟؟

دعای کمیل؟ مال قدیما بود ...

کم کم آلارم "نفس لوامه" خاموش میشه 

بترس... همین که نماز اول وقتت از بین بره ، باعث خوشحالی دشمنه ••• آره 

اینطوریاست ...

اول راه بودیم 

ولی دیگه حالا زدیم تو جاده خاکی

براتون آرزوی موفقیت میکنم


۱۰ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
وضوی خون
۰۴ فروردين ۰۶:۴۶
داستان تکراری این روزهای تمام محیط مجازی...
خدا خیرتان دهد مفید بود خصوصا لحنش 
به این سبک بنویسید
در ضمن خداوند لینک دوم وبتون علامه مصباح زدی باعث شد جذب بشم به اینجا
اللهم احفظ قائدنا الخامنه ای و عماره...

پاسخ :

خدارو شکر ...
البته از قلم ما نبود هرچند هم قلمی ما بود ....
خداوند مطهری زمان را برایمان حفظ کنند ...
آمین .
یاسمن مجیدی
۱۴ اسفند ۱۱:۳۷

این روزها مالکیتی متفاوت می طلبد دلم.

من برای درخت

و

درخت برای من


به روزم با "من و درخت"

*asemooni*
۱۲ اسفند ۲۲:۲۴
زهرا جون اگه کارم دارین و بلاگفا همچنان اذیت میکنه ، از این به بعد میهن بلاگم چک میکنم.. یا همین جا هم اگه بگین میام و جوابو میخونم.
اگرم یاهو میاین آدرس میلمو بدم بهتون.
مهم این بود ک من به آدرس وبتون برسم که رسیدم :)
الحمدلله :))
*asemooni*
۱۲ اسفند ۲۲:۱۷
سلام علیکم به آبجی ناز خودم
خوبی زهــرای عزیزم؟
آدرسو گرفتم دیگه حفظش کردم.
من میگم شما تو لینکام بودین چرا الان نیستین! نگو بلاگفا مسدود کرده :|
جانم؟ کارم داشتین؟ یاسمن جون گفتن شما کارم دارین؟!

پاسخ :

سلام آبجی گلی خوبی؟
خدا روشکر منم خوبم !
چه خبرا ؟؟؟
راستی میتونی بیای بلاگ و مهاجرت کنی و حتی  تمامی پست و نظراتت را هم انتقال بدی بلاگ و خیلی حرفه ایه اینجا !
ممنونم از حضورت .
میهن بلاگت جوابت را میدم ...
یاسمن مجیدی
۱۱ اسفند ۲۰:۰۷
سلام.زهرا خیلی خوشحالم.خیلی.خیلییییییییییی.
چند روزی بود که واقعا دلم میخواست برم یه جایی که سخنرانی استاد رائفی پور باشه و باهاشون فرصت شه صحبت کنم.یهو امروز دیدم تو دانشگاه نوشتن شنبه استاد داره میاد دانشگاه....وووووااااااااااااااای.خیلی خوشحالم.خدا شکرت

پاسخ :

سلاااام . جدا؟
 وای خیلی خوشحالم عزیزم.
 خداروشکرشکر :-)
یاسمن مجیدی
۰۹ اسفند ۲۰:۲۳
من امروز یه گشت و گذاری کردم.نتونستم پیدا کنم صفحات رو.فقط دیدم سر یه سری پست ها که علیه صادق شیرازی نوشته میشه و وهابیت،بین اعضا تنش ایجاد میشه.حالا نمیدونم معنیش اینه که طرفدار وهابیت هستن یا نه همینطوری الکی مثلا نظر شخصی شون رو میگن!اگر خواستی برو سایت لنزور بعد در بخش جستجو سرچ کن "صادق شیرازی" و "وهابیت" صفحات مرتبطش میاد.

پاسخ :

چشم .
 ممنون یاسمن جان !
 واجب شد منم بیام ...
یاسمن مجیدی
۰۸ اسفند ۲۱:۰۵
سلام مجدد.
لنزور یه چی تو مایه های اینستاگرامه.فقط ایرانیه.
من اولش هی میگفتم خدایا اینجا چقدر ضد وهابیت مینویسن.کاشف به عمل اومدم ظاهرا یه عده طرفدار صادق شیرازی هستن و دارن نشر میدن عقایدشون رو.برا همین بعضیا ضد وهابیت مینویسن.

پاسخ :

علیک سلامی باز .
خوبه!
 واقعا؟
یاسمن مجیدی
۰۸ اسفند ۱۴:۵۰
حتی الان من وقتی میبینم کسی عکس تمام نمای خودش رو گذاشته چه پسر چه دختر لایکش نمیکنم.مگر اینکه صفحه خصوصی باشه و همه دختر باشیم و...که خب کم پیش میاد :))

پاسخ :

دقیقا ! اصلا مگه آلبوم خونوادگیه فضای مجازی!؟
 اون که صد البته :))
یاسمن مجیدی
۰۸ اسفند ۱۴:۴۸
سلام زهرا
فضای مجازی هم محل امتحانه.
روزی که عضو لنزور شدم اولش هرکی دنبال کننده من بود و می دیدم مذهبیه منم دنبال میکردمش.ولی دو روز بعد تازه فهمیدم باید قبل دنبال کردن طرف علاوه بر پست هاش ببینم خود این آدم چه کسانی رو داره دنبال میکنه.
یه جورایی خودش با کیا در ارتباطه.
واقعا محلیه که هم باید حواست باشه کارت رو درست انجام بدی هم اینکه خودت گول نخوری.
راستی اینطور که تو لنزور متوجه شدم یه عده وهابی نفوذ کردن به داخلش و صفحه هایی برای ترویج عقایدشون زدن.متاسفانه...

پاسخ :

سلام یاسمن گلی .
 منم اوایل که وبلاگ نویس شدم همه را مثل خودمون صاف و ساده میدیدم ولی تجربه اثبات کرد بعضی ها خورده شیشه دارن ! و سرشار از تناقض!
 کاملا باهات موافق ام ...
 لنزور را با محیطش متاسفانه آشنایی ندارم !
عطار کوچولو
۰۸ اسفند ۰۲:۲۸
پرتیم پـــــرت!

حق؛
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
امام علی (ع):
هرکس به وقت یاری رهبرش در خواب باشد؛
زیر لگد دشمن بیدار می شود .(غررالحکم ص -422)

امام خامنه ای : بصیرت یعنی اینکه بدانیم :
شمری که از حسین (ع) سر برید ؛ همان جانباز صفین است که تا مرز شهادت پیش رفت .

شهید آوینی : اهل کوفه نبودن یعنی اینکه بدانیم:
""تا حسین (ع) نیامده ولی امر مسلم بن عقیل است...""


لبیک یا امام خامنه ای لبیک یا امام حسین (ع) است.
نویسندگان
پیوندها
طراحی شده توسط رضا