نـابــــــ "بیداری اندیشه "

یا حسین فرماندهی از آن توست ...

من یک التماس دعای مخصوص دارم....


من یک التماس دعای مخصوص دارم....
مردی را میشناسم که غربتش به اندازه غربت همه بشریت سنگین و جانسوز است.
آقای بزرگواریست که غم و غصه اش از سالها قبل آغاز شده
از یک گودال خونین
یا شاید قبل تر از آن
از یک تشت خونین
شاید قبل تر...
از یک محراب خونین
شاید از یک کوچه تنگ
یک چادر خاکی
دلش تنگ است مولایم
هر روز که میگذرد دل تنگ تر میشود
شمارا به خدا قسم
این شبها و روزهای ماه مبارک رجب دعا کنید
برای خودم هیچ نمیخواهم
برای یک مرد دعا کنید
دعا کنید در تقدیرش امشب ملایک بنویسند
** ظهــــــــــــور **
پ ن : تعجیل در فرج امامی که مظلومانه قـــرن هاست منتظر ماست حذف حداقل یک گناه و خودسازی + جامعه سازی و صلوات

۳ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
یاسمن مجیدی
۱۳ ارديبهشت ۱۷:۳۹

یک کلمه‌ى آسان بیشتر نمى‌خواهد؛ بگویید این کار شما خلاف است، نکنید؛ لازم هم نیست که با خشم همراه باشد. شما بگویید، دیگران هم بگویند، گناه در جامعه خواهد خشکید. "بیانات در دیدار جمعی از دانش‌آموزان و دانشجویان"


این هم نوعی امر به معروف و نهی از منکر در شبکه های اجتماعی:

http://www.afsaran.ir/link/924584

پاسخ :

ممنون از نشر کلام امام خامنه ای ...
عالی بود یاسمن ...
یاسمن مجیدی
۱۱ ارديبهشت ۱۵:۱۷
زهرا بانو
واقعا از امثال خودم ناراحتم.
یادمه حضرت سال پیش دهه مهدویت بهم یه هدیه دادن(فک کنم بدونی چی)
قرار گذاشتم که امسال هم نیمه شعبان دومین هدیه رو بدن و میدونم که میدن

منتها موندم ما چرا روز تولد حضرت به جا اینکه خودمون هدیه بدیم انتظار دریافت هدیه داریم...؟!
باید به این قضیه هم فکر کنم.
به قول تو ترک یک گناه...

پاسخ :

منم خیلی ناراحتم خیلی از خودم و از همه ی آدم ها ...
اگه ما هدیه میدادیم الان 313 مرد بود ز میانمون  :(
آره حدس میزنم چی را میگی !
ان شاالله در عمل لبخند رضایت را حک کنیم بر لبان امام زمانه مون ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
امام علی (ع):
هرکس به وقت یاری رهبرش در خواب باشد؛
زیر لگد دشمن بیدار می شود .(غررالحکم ص -422)

امام خامنه ای : بصیرت یعنی اینکه بدانیم :
شمری که از حسین (ع) سر برید ؛ همان جانباز صفین است که تا مرز شهادت پیش رفت .

شهید آوینی : اهل کوفه نبودن یعنی اینکه بدانیم:
""تا حسین (ع) نیامده ولی امر مسلم بن عقیل است...""


لبیک یا امام خامنه ای لبیک یا امام حسین (ع) است.
نویسندگان
پیوندها
طراحی شده توسط رضا