نـابــــــ "بیداری اندیشه "

یا حسین فرماندهی از آن توست ...

چه زمانی جبهه انقلاب به اتحاد و کار تیمی قوی می رسد!؟

‌  انقلابی ها متاسفانه نه کار تیمی خوب بلدند نه اتحاد و فقط دم انتخابات فشرده عرض اندام میکنند و تمام! عکس جبهه مخالف انقلاب که هم کار رسانه ای قوی دارند هم بلدند با وجود اختلافات بخاطر هدفشان اتحاد کنند هم تمام تلاششان را خوب در طول زمان انجام میدهند تا به نتیجه دلخواه برسند متاسفانه ....!!! مدعیان انقلابی به صورت پراکنده و بدون لیدر به کارشان ادامه می دهند! و حتی همدیگر را تخریب می کنند که گروهی به امثال جلیلی می تازند و گروهی دیگر به امثال رئیسی آن یکی  به فلان انقلابی دیگر  عکس جبهه مخالف که یکصدا تَکرار میکنند و لیدر دارند فارغ از تمامی اختلافاتشان ...!

انتخابات ۹۸ در راه است و ما همچنان به فعالیت های جسته گریخته ادامه میدهیم بدون کار تیمی خوب و انتظار نتیجه هم داریم .‌.‌.

انقلابی ها نیازی به پدری خیرخواه دارند تا با رهبری انقلابی و مقتدر بسیج کنند سیاسیون انقلابی ما را تا برای انتخابات و غیر انتخابات کار کنند و این عدم رهبری فقدانش کاملا ملموس است!  که با جلساتی متعدد و کنار گذاشتن  اختلافات و با روحیه فداکاری چون دوران ناب دفاع مقدس برای آرمان های انقلاب بجنگند اما اَمان از هوای نفس و حب قدرت!

هرچه زمان میگذرد جبهه رقیب با موج سواری های رسانه ای میتوانند مردم را به انقلاب بدبین کرده و انقلاب را تحریف کنند و کم کاری مسئولین را پای انقلاب و رهبری بنویسند و این گذر زمان همان قدر برای انقلابی ها سَم است برای جبهه رقیب فرصت طلایی! فردای قیامت بابت فرصت سوزی ها محاکمه خواهیم شد! چه من عامه چه سیاسیون به اصطلاح انقلابی! 

اگر انقدر کُند برای انقلاب کار کنیم چگونه انتظار ظهور و موثر بودن در انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) را خواهیم داشت!؟ چگونه کار تیمی را یاد بگیریم درصورتی که انقلاب جهانی حضرت حجت (عج) نیاز به کار تیمی دارد نه صرفا انفرادی!؟ حضرت بجای صرفای دعای فرج و ندبه نیاز به یاری کردن در عمل دارند اگر معتقدیم که انقلاب جمهوری اسلامی ایران تلألویی از انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج)است ...

۳ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
درباره من
امام علی (ع):
هرکس به وقت یاری رهبرش در خواب باشد؛
زیر لگد دشمن بیدار می شود .(غررالحکم ص -422)

امام خامنه ای : بصیرت یعنی اینکه بدانیم :
شمری که از حسین (ع) سر برید ؛ همان جانباز صفین است که تا مرز شهادت پیش رفت .

شهید آوینی : اهل کوفه نبودن یعنی اینکه بدانیم:
""تا حسین (ع) نیامده ولی امر مسلم بن عقیل است...""


لبیک یا امام خامنه ای لبیک یا امام حسین (ع) است.
نویسندگان
پیوندها
طراحی شده توسط رضا