نـابــــــ "بیداری اندیشه "

یا حسین فرماندهی از آن توست ...

قهرمان زندگی ام روزت مبارک


پدرم که واژه ها رنگ می بازد در مقابل سخاوتتان
پدر ای اسوه ی بی بدیل کودکی تا به حال ام
قهرمان دنیای من
رفیق با مرامم
در گذر زمان هرچه دارم ز برکت وجود نازنینتان است ؛
زندگی ام مدیون دستان پر از مهر و عطوفتتان است ؛
روزت مبارک ؛
سایه تون مستدام بهترین بابای دنیا ...

میلاد امام علی (ع) و روز پدر مبارک :)
  دلداده_زهرا



روز پدر به پدران آسمانی مبارک
روز پدر به ابر مرد  های تارخ سرزمینمان مبارک
هدیه روز پدرهای آسمانی در عمل ادامه دادن به راهشان است !
هدیه ما همین حالا پیشکش فاتحه + صلوات جهت شادی ارواح شهدا ز ازل تا به ابد ...
عموی آسمانی ام روزتون مبارک ...


پ ن : میلاد ابر مرد تاریخ حضرت علی (ع) مبارک .

پ ن : ان شاالله از امشب راهی سفری سه روزه به عرش هستیم ! بازهم خالق به ما توفیق معتکف بودن را داد ، حلال کنین همگی ...

۵ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
یاسمن مجیدی
۱۶ ارديبهشت ۲۰:۰۳
زهرا بانو!
من واقعا دیگه خسته شدم
دیشب اشکم در اومد...
آقا کی میان؟
کی بهشت خدا رو زمین پیاده میشه؟
چراااااا حواسمون نیست.
همین الانشم بغض دارم...

پاسخ :

منم خیلی
از خودم خیلی هم خسته شدم !
اگه امثال من نبودن الان آقا ظهور کرده بود ...
در حال و هوای آسمونیت دعاکن بهر ظهور...
برای منم دعا کن ...
رضا
۱۲ ارديبهشت ۱۸:۱۵
سلام و احترام
تبریک ما را هم پذیرا باشید

پاسخ :

علیک سلام.
ممنون ...
یاسمن مجیدی
۱۲ ارديبهشت ۱۸:۰۸
نکند از یاد برده ایم؟

صمیمیت ممنوعه در فضای مجازی :
girl-boy.blog.ir/1394/02/12/صمیمیت-ممنوعه-در-فضای-مجازی

پاسخ :

کاملا موافقم ...
وضوی خون
۱۲ ارديبهشت ۱۲:۰۱
عید و روز پدر رو خدمت شما تبریک میگم
 ان شاالله همراه عموی بزرگوارتون محشور شوید

پاسخ :

ممنون ،به همچنین ...
ان شاالله ...
یاسمن مجیدی
۱۱ ارديبهشت ۱۵:۱۴
سلام زهرا بانو
کاش تشکیل شه کلاس ها
نگرانم

روز پدر به همه پدرها مبارک.مخصوصا بابایی خودم :)
و به بهترین عمو هم تبریک باید گف(خوش به سعادتشون ... )

پاسخ :

سلام یاسمن جان .
ان االله  تشکیل بشه ، بسپار به خدا...
ممنون  . واقعا خوش به حالشون ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
امام علی (ع):
هرکس به وقت یاری رهبرش در خواب باشد؛
زیر لگد دشمن بیدار می شود .(غررالحکم ص -422)

امام خامنه ای : بصیرت یعنی اینکه بدانیم :
شمری که از حسین (ع) سر برید ؛ همان جانباز صفین است که تا مرز شهادت پیش رفت .

شهید آوینی : اهل کوفه نبودن یعنی اینکه بدانیم:
""تا حسین (ع) نیامده ولی امر مسلم بن عقیل است...""


لبیک یا امام خامنه ای لبیک یا امام حسین (ع) است.
نویسندگان
پیوندها
طراحی شده توسط رضا