نـابــــــ "بیداری اندیشه "

یا حسین فرماندهی از آن توست ...

من،تو،او...

من جنگیدم

تو تماشا کردی

او فرار کرد

                من توی کرخه شنا کردم

                              تو به استخر سرپوشیده رفتی

او با اسکی روی آب مزاحم خواب ماهیها شد

 

من با صدای آهنگران بزرگ شدم

تو در حمام از صدایت لذت بردی

او آخرین کاست های لس آنجلس را زمزمه میکرد

 

من عکس حسین خرازی را قاب گرفتم

تو عکس بچه گربه های ملوس را از از دکه روزنامه خریدی

او  پلی بوی  قدیمی خود را ورق زد

 

من شربت صلواتی خوردم

تو کوکا کولا سر کشیدی

او لیمو ترش را در گیلاس فشار داد

      من زخمی شدم

            تو نزدیک بود دلت بسوزد

                          او جای نیش پشه را خاراند

                                               من لباس بیمارستان پوشیدم

                                                   تو جلوی آینه پیراهن تازه ات را نگاه کردی

                                                        او به دنبال کتونی آمریکایی  بازار انقلاب را زیر پا گذاشت

من به اتاق عمل رفتم

تو به اتاق پذیرایی

او به اتاق بازرگانی رفت تا بتواند شیر خشک وارد کند

 

من شهید شدم

تو چرت بعدازظهرت را از دست دادی

او دمر روی تخت خواب افتاد و آروغ زد

من به اقیانوسی از نور افتادم

تو زیر نور چراغ به تماشای ویترین ایستادی

او مه شکن بنزش را در تونل کندوان روشن کرد

 

                                             من هنوز یک  آرزوی بزرگ هستم

                                                                        تو...

                                                                                     او...

 

من و تو کجا هستیم؟؟؟؟

۵ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
دلواپسیم
۱۸ شهریور ۲۳:۵۰
سلام

در مورد قضیه کرسنت چیزی میدونین؟

پاسخ :

سلام
بله تا حدی
چطور؟
مسعود
۱۸ شهریور ۲۳:۵۰
سلام

ممنون از دعوتتون. خوشحالم از آشنایی شما

پاسخ :

سلام
سپاس از حضورتون
یمنا. عاشق آقام امام خامنه ای
۲۷ مرداد ۲۳:۲۷
بسم الله
سلام علیکم
بسیار زیبا...
لینک شدید
یاعلی

پاسخ :

علیک سلام.
 زیبایی از اصل حقیقت هست ...
 و شما هم ...

یازهــــــرا .

اشک گل
۲۷ مرداد ۲۲:۱۹
سلام ممنون که به وبلاگم اومدید و دعوت کردید
وبلاگتون بسیار ارزنده است
خسته نباشید یا علی...

پاسخ :

علیک سلام .
 خواهش میکنم .
لطف دارین .
 ممنون ، به همچنین .
 
یا زهــــــــــرا.
مسافر88 آرام
۲۷ مرداد ۲۱:۳۹
من هنوز یک ارزوی بزرگ هستم

چه تفاوتی بین من تو او
و من این تفاوت ها رو دوست تر دارم


سلام
دعامون کنین
اللهم صل علی محمدو ال محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین

پاسخ :

علیک سلام.
 وبگاه نابــــــــ  هم محتاج به دعای خوبان درگه الهی ست ...

اللهم صل علی محمدو ال محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین .


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
امام علی (ع):
هرکس به وقت یاری رهبرش در خواب باشد؛
زیر لگد دشمن بیدار می شود .(غررالحکم ص -422)

امام خامنه ای : بصیرت یعنی اینکه بدانیم :
شمری که از حسین (ع) سر برید ؛ همان جانباز صفین است که تا مرز شهادت پیش رفت .

شهید آوینی : اهل کوفه نبودن یعنی اینکه بدانیم:
""تا حسین (ع) نیامده ولی امر مسلم بن عقیل است...""


لبیک یا امام خامنه ای لبیک یا امام حسین (ع) است.
نویسندگان
پیوندها
طراحی شده توسط رضا