نـابــــــ "بیداری اندیشه "

یا حسین فرماندهی از آن توست ...

هشت ...

نمره صندلی ام باز درآمد ، هشت است

ساعت رفتن من نیز به مشهد ، هشت است

همه جا  مضربی از هشت و به تخت اعداد

آن که امروز نشسته است به مسند ، هشت است

بین ما مردم ایران نود و نه درصد

عدد حاجتمان پنج نباشد ، هشت است

کربلایی است دلم در وسط مشهد تو

کسر بر نه شود هفتادودرصد ، هشت است

علی و فاطمه را هشت عدد حرف بس است

ضرب در دو بشود اسم محمد(ص) هشت است 

عدد چهار همان پرچم سبز حرم است

یازده شکل دو گلدسته و گنبد ، هشت است

هفت بی تاب ترینت لب پایین من است

که به رویش لب بالایی مرقد ، هشت است

هشتمین بیت رسیده است که تاکید کنم

بهترین ساعت پرواز به مشهد ، هشت است....


 شاهی کن و بطلب گدای صحن و سرایت ای شاه خراسان ...



برگرفته شده از مجله ی خانه خوبان ...

شاعر : مهدی رحیمی

۶ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
سیدمیثم
۱۰ مهر ۱۲:۴۳
به سرم غیر هوای تو تمنایی نیست   بطلب تا که فقط سیر نگاهت بکنم…
التماس دعا
mana
۲۹ شهریور ۲۳:۴۲
خیلی نیاز داشتم امسال برم مشهد اما نشد که بشه...
هر چند تازه از مکه اومدم.

پاسخ :

ان شاءالله هرچه زودتر راهی شی ...
 زیارت قبول.
mana
۲۹ شهریور ۲۳:۴۲
خیلی نیاز داشتم امسال برم مشهد اما نشد که بشه...

پاسخ :

ان شاالله قسمتت بشه  به زودی ...
نظری
۲۸ شهریور ۰۳:۱۴
خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
حمیدرضا
۲۸ شهریور ۰۰:۳۷
سلام
ممنون که به وب ما سر زدین
وب زیبایی دارین
التماس دعا

پاسخ :

علیک سلام.
 خواهش میکنم.
 محتاجیم به دعا.
داود
۲۶ شهریور ۰۱:۵۲
سلام وعرض ادب

پاسخ :

علیک سلام.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
امام علی (ع):
هرکس به وقت یاری رهبرش در خواب باشد؛
زیر لگد دشمن بیدار می شود .(غررالحکم ص -422)

امام خامنه ای : بصیرت یعنی اینکه بدانیم :
شمری که از حسین (ع) سر برید ؛ همان جانباز صفین است که تا مرز شهادت پیش رفت .

شهید آوینی : اهل کوفه نبودن یعنی اینکه بدانیم:
""تا حسین (ع) نیامده ولی امر مسلم بن عقیل است...""


لبیک یا امام خامنه ای لبیک یا امام حسین (ع) است.
نویسندگان
پیوندها
طراحی شده توسط رضا